Bij het begin van het nieuwe seizoen wil je uiteraard piekfijn op de terreinen staan…. in dit artikel vatten we even samen hoe je dat nu kan regelen ?
De meesten van onze spelers hebben nu hun bestelde basispakketten en extra pakketten afgehaald. Wie zijn pakketten nog niet heeft afgehaald, kan terecht in het kledijlokaal op de normale openingsuren : woensdag en donderdag tussen 18u30 en 19u00… de eerste weken van augustus zal dat ook mogelijk zijn op maandag en dinsdag….
Als je geen basispakket had besteld, kan je vanaf nu ook terecht in het kledijlokaal (mogelijk moet er dan wel eerst een bestelling bij JAKO gebeuren, dus mogelijk wordt het pas later geleverd). Je kan dat ter plaatse passen uiteraard…. en als het in voorraad is kan je het onmiddellijk meenemen…
Voor extra dingen (sportzak, rugzak, trainingspak, jas met kap, extra kousen, extra shorts, extra tshirt, extra sweater, winterjas, regenjas, undershirt, legging, ….) heb je de volgende 2 opties :
- ofwel kom je langs tijdens de normale openingsuren van het kledijlokaal (woensdag en donderdag tussen 18u30 en 19u00 & de eerste weken van augustus ook op maandag en dinsdag) – je kan daar ter plaatse betalen in cash of met payconiq
- ofwel bestel je via de website, via de FANSHOP rubriek
Dus het basispakket (betaald via het lidgeld) kan je niet bestellen op de FANSHOP, dat moet je afhalen in het kledijlokaal…
Via de KHO Fanshop kan je dus de gewone elementen uit de KHO JAKO kledinglijn bestellen (waar de bovenstukken het KHO logo hebben), maar je kan ook doorklikken naar de volledige JAKO catalogus en daaruit elementen aanklikken.
Vergeet de kledijstukken niet te markeren met de naam van je voetballer – dan heb je beduidend meer kans dat het terecht komt na verlies